preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Gjalskog

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
JELOVNIK

Priloženi dokumenti:
JELOVNIK TRAVANJ 2024..docx

 

 

Hrvatska akademska i istraživačka mreža

 

Agencija za odgoj i obrazovanje

 

Darko Lumenko

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 4. 2011.

Ukupno: 853607
Ovaj mjesec: 110
Ovaj tjedan: 731
Danas: 110
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mala početnica medijske pismenosti
Autor: Administrator , 18. 12. 2018.

Društvo „Naša djeca“ Zabok prepoznaje važnost bavljenja medijskim obrazovanjem te i dalje nastavlja s provedbom projekta „Mala početnica medijske pismenosti“ i vršnjačkom edukacijom u Osnovnoj školi K.Š. Gjalskog.

Društvo „Naša djeca“ Zabok nastavilo je s vršnjačkom edukacijom u šestim razredima Osnovne škole Ksavera Šandora Gjalskog Zabok u sklopu projekta „Mala početnica medijske pismenosti“ koju je provela voditeljica Dječjeg foruma Jana Borovčak i dječja vijećnica Lana Repovečki. 


Djeci su kroz edukativno-kreativnu radionicu predstavljene vrste medija, prava djece vezana za medije i medijske sadržaje te se povela rasprava o pozitivnim i negativnim stranama medija. Puštena su im tri edukativna filma „Emotikoni“, „Prosvjed“ i „Reklama“ koji su snimljeni u sklopu Projekta, a prikazuju međusobnu otuđenost djece i želju za povratkom zajedničke dječje igre izvan doma i digitalnoga/virtualnoga svijeta; zatim film o dječjem prosvjedu zalaganja za pravila lijepoga ponašanja na internetu i društvenim mrežama te promotivna reklama vezana za rad Društva „Naša djeca“ Zabok unutar Dječjeg foruma i Dječjeg gradskog vijeća. Djeci su podijeljeni promo materijali: bilježnice, olovke i bedževi te set plakata s dječjim porukama za razrede kako bi i dalje promišljali i bavili se medijskim sadržajima. Među šestašicama i šestašima provedena je kratka anketa koje je pokazala slabo opće poznavanje značenja dječjih prava, kao i njihove povezanosti s medijima te je uočena potreba daljnjim bavljenjem medijskim sadržajima vezanim za medijsku pismenost u školama, kao i sadržajem dječjih prava, obaveza i odgovornosti.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju